Cursa spre succes

Obiective: – realizarea activitatilor preliminare debutului in bune conditii al campaniei; – extragerea aleatoare a castigatorilor. Operational: – consultanta in redactarea regulamentului conform normelor legale in vigoare; – depunerea regulamentului la autoritatile abilitate, anterior inceperii campaniei. Premii: – 3 premii acordate Perioada: – 5 septembrie – 17 septembrie 2014.

Read More

Rexperimentul miscarii

Obiectiv: – cresterea vanzarilor si promovarea produselor Operational: – redactarea regulamentului si legalizarea actelor premergatoare campaniei Premii: – 28 premii acordate Perioada: – 11 august – 11 septembrie 2014 Mecanism: – consumatorii pot participa la acest concurs prin accesarea paginii de Facebook, https://apps.facebook.com/rexonarexperiment.

Read More

Biciclete nemaivazute: Inceputuri

Obiective: – realizarea activitatilor preliminare debutului in bune conditii al campaniei; – extragerea aleatoare a castigatorilor. Operational: – consultanta in redactarea regulamentului conform normelor legale in vigoare; – depunerea regulamentului la autoritatile abilitate, anterior inceperii campaniei. Premii: – 3 biciclete unice, 3 casti Perioada: – 30 august – 11 septembrie 2014.

Read More

10 ani cu cardul Euroline

Obiective: – realizarea activitatilor preliminare debutului in bune conditii al campaniei; – extragerea aleatoare a castigatorilor. Operational: – consultanta in redactarea regulamentului conform normelor legale in vigoare; – depunerea regulamentului la autoritatile abilitate, anterior inceperii campaniei; – efectuarea extragerilor electronice in prezenta unui notar public. Premii: – 3 premii acordate Perioada: 28 mai – 31 august…

Read More

Nescafe – 60% apa

Obiective: – realizarea activitatilor preliminare debutului in bune conditii al campaniei; – extragerea aleatoare a castigatorilor. Operational: – consultanta in redactarea regulamentului conform normelor legale in vigoare; – depunerea regulamentului la autoritatile abilitate, anterior inceperii campaniei. Premii: – 16 premii acordate; Perioada: – 4 august – 24 august 2014; Mecanism: – 10 jocuri pe zi,…

Read More

Premii primesti cu cardul Euroline de platesti

Obiective: – realizarea activitatilor preliminare debutului in bune conditii al campaniei; – extragerea aleatoare a castigatorilor. Operational: – consultanta in redactarea regulamentului conform normelor legale in vigoare; – depunerea regulamentului la autoritatile abilitate, anterior inceperii campaniei; – efectuarea extragerilor electronice in prezenta unui notar public. Premii: – 4 premii acordate Perioada: – 22 mai –…

Read More

Knorr Fix pentru paste apreciate si retete premiate

Obiectiv: – cresterea vanzarilor si promovarea produselor Operational: – redactarea regulamentului si legalizarea actelor premergatoare campaniei Premii: – 12 premii acordate Perioada: – 21 iulie – 17 august 2014 Mecanism: – consumatorii pot participa la acest concurs prin trimiterea unor retete de paste pe adresa de mail dedicata a emisiunii Neatza cu Razvan si Dani.

Read More

Bucura-te de premiile verii

Obiective: – cresterea vanzarilor si fidelizarea consumatorilor produselor Dove Operational: – intocmirea regulamentului si legalizarile actelor premergatoare campaniei; – construirea bazei de clienti; – managementul call center/SMS/premii; – managementul casutei postale; – trimiteri premii catre castigatori; – intocmirea de rapoarte speciale pentru cele 2 canale de comunicare. Rezultate: – 6569 intrari SMS; – 11684 intrari WEB; – 123 de…

Read More

Retrageri de numerar avantajoase

Obiective: – realizarea activitatilor preliminare debutului in bune conditii al campaniei; – extragerea aleatoare a castigatorilor. Operational: – consultanta in redactarea regulamentului conform normelor legale in vigoare; – depunerea regulamentului la autoritatile abilitate, anterior inceperii campaniei; – efectuarea extragerilor electronice in prezenta unui notar public. Premii: – 10 premii acordate Perioada: 3 iunie – 31…

Read More

Rexona te protejeaza si cu premiu dublu te premiaza!

Obiectiv: -cresterea vanzarilor si consolidarea loialitatii consumatorilor. Operational: – intocmirea regulamentului si legalizarile actelor premergatoare campaniei; – construirea bazei de clienti; – managementul call center/SMS/IVR/premii; – managementul plicurilor de la/si la casuta postala; – trimiteri catre castigatori; – intocmirea de rapoarte speciale pentru cele 2 canale de comunicare Rezultate: – 16 362 intrari SMS – 18 779…

Read More