.

182016apr.
Rolul angajatilor dintr-un call center

Rolul angajatilor dintr-un call center

Dimensiunea unui call center este de obicei determinata de numarul de angajati pe care acesta ii are la dispozitie. Un prim compartiment al unui astfel de centru, este reprezentat de departamentul de management, acesta fiind direct raspunzator de bugetul alocat de catre firma pentru o astfel de promovare a produselor. Deasemenea, in cadrul departamentului de…

Citeste mai mult
122016apr.
Motivarea agentilor de call center

Motivarea agentilor de call center

Motivarea agentilor de call center In Romania notiunea de call center este un business relativ nou care isi perfectioneaza permanent instrumentele de motivare si retinere a angajatilor sai. Astfel conceptul de call center, a devenit atat datorita eforturilor pionierilor sai dar mai ales datorita preluarii masive a practicilor globale in aceasta industrie un formator de profesii…

Citeste mai mult
72016apr.
Strategii pentru suportul de tip multi channel

Strategii pentru suportul de tip multi channel

Notiunea de customer support a evoluat rapid in ultima perioada o data cu aparitia noilor canale de comunicare, cresterea economiei de piata bazata pe cerere si oferta si posibilitatea clientilor de a influenta raitingul unui brand prin intermediul retelelor sociale. In aceste conditii este firesc ca piata de call center sa ofere solutii de tip…

Citeste mai mult