.

Servicii netWing - Call Center - sms - sondaje





Tehnologie si inovatie

netWing utilizeaza cea mai avansata tehnologie gandita pentru serviciile sale, CRM-uri de administrare a proiectelor cu interfata web la client.
Acordam o atentie deosebita securitatii datelor si securitatii clientilor. Datele utilizatorilor sunt pastrate criptat fiind folosite doar de persoane autorizate din cadrul firmei.

Asiguram:
- sistem de raportare ce permite monitorizarea completa a activitatilor. - verificarea bazelor de date predefinite pentru un mai bun control al campaniilor
- in cazul campaniilor de call center avem sistem de gestiune al apelurilor: apeluri preluate simultan; transferul apelurilor la persoana potrivita, sistem de monitorizare in timp real al operatorilor call center-ului, sistem de distribuire automata a apelurilor; apelul este directionat catre primul operator disponibil
- echipa dedicata pentru anumite servicii/companii

In pas cu tehnologia

netWing utilizeaza echipamente de ultima generatie avand rolul de a asigura continuitate procesului.
Avem multiple conexiuni la internet, realizate prin fibra optica precum si legaturi directe cu principalii operatori de telefonie.

Cuvantul cheie preferat este "continuitate" - continuitatea serviciilor, continuitatea operationala.


home-2-4

Campanii Multichannel

Vrei sa organizezi o campanie si ai nevoie de cineva cu experienta de peste 10 ani, cu care sa o implementezi


home-2-3

Procesare date

Logistica specializata de scanare documente, inventarierea documentelor si arhivarea acestora



home-2-2

Generare Lead

Generare de lead-uri folosind canale diferite: adwordrs cu apelarea din call center.



home-2-1

CATI

Vrei sa verifici daca un produs, serviciu sau orice alta activitate a avut succes, ce mai trebuie imbunatatit precum si date privind consumatorul.


Cresterea abilitatilor


Call center - chestionare si studii CATI
92%
Logistica Campanii
89%
Campanii SMS - Web
83%
Data entry
97%

Servicii


- realizare regulamente, proceduri de desfasurare, consultanta in alegerea mecanismului optim de campanie
- infoline disponibil - numar scurt SMS de forma 18xx - platforme web
- achizitii si expediitii premii
- plata impozitelor pentru premiile din cadrul campaniilor
- asigurarea tuturor informatiilor necesare clientilor participanti la campanie
- colectarea produselor promotionale (primirea plicurilor cu datele clientilor, cupoanele etc)
- realizarea bazelor de date cu clientii care au participat la tombola
- prezentarea structurata a informatiilor
- castigatorii, anuntarea acestora in mediul online
- concluzii, statistici referitoare la promotia desfasurata.
- trageri la sorti asistate de calculator cu sau fara prezenta notarului public la eveniment.

Servicii de introducere, validare si prelucrare date:
- introduce si valideaza date in soft specializat cu interfata la client pentru a putea urmari in timp real intreg procesul
- -prelucrare date (efectuarea de operatii asupra bazelor de date realizate, sortari, filtrari etc.
- salvarea informatiei si gestioneaza pe suport magnetic pentru siguranta datelor
- transferul pe suport magnetic sau/si FTP cu parola de siguranta a datelor introduse
- raspundem de conformitatea datelor introduse cu documentele primite
- pastreaza copiile de siguranta ale datelor salvate
- restaurarea la nevoie a datele salvate
- arhivarea documentelor dupa proceduri verificate.


Ce putem dezvolta si planifica impreuna:
Generare de contacte
- vom genera un volum cat mai mare contacte in sensul dorit de client prin intermediul unor campanii adwords
-optimizarea campaniilor in functie de calitatea contactelor generate
-mentinerea unui cost in limita bugetului pentru contactele/lead-urile generate
- contactarea bazei de date astfel obtinute si convertirea ei in baza de date de clienti

Culegerea informatiilor are la baza utilizarea chestionarului agreat impreuna cu compania beneficiara a sondajului de opinie. Persoanele incluse in sondaj sunt selectate pe baza unor criterii astfel incat sa se acopere o varietate maxima de indivizi sau companii

Calitatea unui sondaj de opinie depinde de modul in care acesta este realizat: de personal (calitate, limbaj, aspect fizic), de locatie, de informatiile furnizate persoanei intervievate, de timpul necesar parcurgerii intrebarilor precum si de alte caracteristici

Chestionarele inainte de a fi livrate sunt verificate de catre departamentul de calitate, astfel se livreaza numai chestionare care respecta toate cerintele, se verifica daca intrebarile nu sunt influentate de catre operatori etc.

Generare de lead cu ajutorului SMS-ului
- canalul cu cea mai eficienta targetare conform studiilor de marketing si social engagement
- Alerte automatizate prim sms
- plati prin SMS
- Canal de raspuns direct - prin SMS-uri la numere scurte